بهترین نوع چوب برای ساخت ظروف چوبی

مقدمه

در ابتدا مقدمه ای در ارتباط با چوب و وسایل چوبی بیان میکنیم. همانطور که همه ما میدانیم سالهاست که از چوب های مختلف برای ساخت ظروف ، وسایل تزینی ،تخت و کمد و… استفاده میشود . با گذر زمان استفاده از چوب با هنر تلفیق شد و ظروف شکل های زیباتری پیدا کردند. امیروود یکی از کارگاه های تولید کننده انواع ظروف چوبی به بهترین شکل ممکن در اصفهان میباشد. زیباترین ظروف با استفاده از بهترین چوب های موجود تولید و با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد. برای مشاهده محصولات موجود در فروشگاه با ما در ارتباط باشید.

چوب از طبیعت بدست می آید و به همین دلیل استفاده از ظروف چوبی به ما احساس خوبی از طبیعی بودن ظروف ، دست میدهد. از طرفی ظروف چوبی زیبایی بی نظیری به میز غذا میدهند و به همین دلیل در اکثر کافه و فست فود و … از وسایل و ظروف چوبی استفاده میکنند تا مشتری هنگام میل غذا احساس خوبی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع چوب مورد استفاده در ساخت ظروف صحبت کنیم. اگر به این نوع ظرف های غذا و سرو علاقه دارید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

بهترین چوب‌ها برای ظروف چوبی

برای ساخت ظروف چوبی تنها از تعدادی از درختان میتوان استفاده کردکه در شرایط اقلیمی سخت رشد کرده باشند و درختانی که که همیشه زیر نور خورشید بوده اند و یا باران زیادی خورده اند احتمالا تراکم بالایی ندارد پس برای تولید ظروف مناسب نیستند در ادامه تعدادی از درختان که برای این کار مناسب هستند را معرفی میکنیم. .

برا اساس یک سری تحقیقات انجام شده ظروف چوبی تمیز و بهداشتی نیستند . اما بعد از این نظریه اثبات شد که اگر ظروف چوب از چوب مناسب ساخته شوند بهداشتی هستند و میتوان به راحتی آنها را تمیز کرد و با آب شست. تنها در حالتی این ظروف بهداشتی نیستند که از چوب های نامرغوب استفاده شود و میکروب در آنها تجمع یابد به همین دلیل تشخیص این که ظرف های خریداری شده از چه نوع چوبی هستند اهمیت دارد . با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از ظروف چوبی بدست آورید.

چوب درخت افرا

چوب درخت افرا سنگین و مقاوم است رنگی روشن و جذاب دار که به مرور رنگ آن روشن تر نیز میشود . این چوب برای ظروف سرو مانند تخته سرو مناسب هستند و برای ظرف هایی که دائما در حال جا به جایی اند مناسب نیست زیرا وزن زیادی دارند. به هر حال چوبی ایمن و مناسب برای ساخت ظروف سرو چوبی هستند.

چوب درخت بلوط

چوب درخت بلوط همانند افرا بسیار سنگین است اما تنوع رنگی زیادی دارد از قرمز گرفته تا قهوه ای و سفید و… و همچنین تنوع قیمت بسیاری دارد . این چوب را معمولا برای وسیلی که ساکن هستند استفاده میکنند و برای ظروف پذیرایی مناسب نیستند.

گردو

چوب گردو یک چوب بسیار مقاوم است که از سال ها پیش مورد استفاده بوده از این نوع چوب هم برای ظروف و هم وسایلی مانند میز کنسول چوبی و… استفاده میشود. چیزی که این چوب را از دیگر چوب ها متمایز میکند بو و عطر ملایم و خاصی است که دارد. برای تشخیص چوب ها با ما همراه باشید.

راش

چوب راش بسیار خاص و زیبا و سبک هستند اما برای ظروف پذیرایی مناسب نیستند زیرا اگر پرداخت نشوند و یا رنگ نخورند قابل شستشو نبوده و خراب میشوند . به همین دلیل استفاده از این چوب بیشتر برای مبلمان و میز و… بوده .

چوب درخت گیلاس

این چوب مورد استفاده هم در ظروف چوبی و هم وسال منزل و. تزئینی استفاده میشود زیرا علاوه بر مقاومت بالایی که دارد زیبایی خاص و رنگ چشم نواری دار. ترکیب رنگ تیره و روشن در یک چوب بسیار خاص و هیجان انگیز است.

امیروود از چه چوبی برای محصولات خود استفاده میکند؟

امیروود به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده ظروف چوبی ، تخته سرو چوبی ، میز و کنسول چوبی ، میز تلوزیون چوبی و… در اصفهان میباشد. بهترین چوب موجود در بازار از متریال ظروف چوبی امیر وود میباشد. قبل از خرید حتما جدول مشخصات محصول را مطالعه نماید تا از چوب استفاده شده مطلع شوید. امیر وود از چوب های راش ، گردو و… استفاده میکند که بیشترین کارایی در ساخت ظروف را دارد. اگر قصد خرید هر یک از محصولات ما را دارید لینک محصول مورد نظر را کلیک کنید . همچنین میتوانید محصولات را از عمده فروشی ظروف چوبی به صورت عمده سفارش دهید .

نتیجه

نتیجه کلی که میتوان از این مقاله داشت این است که همه ی چوب ها مناسب ساخت ظروف سرو و پذیرایی نیستند . قبل از خرید حتما از چوب مورد استفاده در ساخت مطمئن شوید. تعدادی از چوب ها بهداشتی نبوده و نمیتوان آنها را با آب شست. امیر وود به هنوان تولید کننده ظروف چوبی در اصفهان خاص ترین ظروف پذیرایی چوبی در اصفهان را به شما عزیزان عرضه میکند. برای خرید محصولات با ما درارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *